Sve donedavno na najvećim globalnim videoservisima poput Netflixa nisu se prikazivali oglasi, već smo sve serije i filmove mogli gledati bez prekidanja dosadnih reklama.
No stanje na tržištu, odnosno sve veća konkurencija, kao i želja za novim izvorima prihoda i novim rastom napravili su svoje pa danas korisnici imaju izbor koji uključuje i plaćanje manje mjesečne pretplate, no uz prikaz oglasa uz filmove i serije.
Sličan pretplatnički model sada je najavio i Amazon. Povećanje izvora prihoda, kako prikazom reklama tako i povećanjem mjesečne pretplate, nužno je za daljnje investicije u kvalitetan sadržaj, objavili su iz Amazona razlog zbog kojeg su se odlučili na ovaj nepopularan potez.
U istom priopćenju za javnost najavili su i kako će broj oglasa biti značajno manji u odnosu na reklame koje se prikazuju na klasičnoj televiziji.
Cijeli članak možete pročitati na: zimo.dnevnik.hr
Foto: Pixabay