U brojnim se zemljama UNP smatra čistim gorivom, a svaki Dacijin model dostupan je u inačici s motorom ECO-G, pokretanim UNP-om, što njihovu ponudu čini jedinstvenom na tržištu i dobitnim rješenjem za kupca i planet
Što kad bi ukapljeni naftni plin (UNP ili eng. LPG od Liquefied petroleum gas) bio na glasu kao najbolje pogonsko gorivo za automobile? Valja spomenuti da je riječ o gorivu čije kvalitete nisu naširoko poznate: ekološki je prihvatljivo, pristupačno i sigurno. Ima i smisla s obzirom na rastuće cijene goriva i globalne napore da se smanje emisije CO₂.
No, koliko je jednostavno koristiti plin? Je li praktično? Kako napuniti spremnik na benzinskoj postaji? Damien, voditelj odjela za međusektorske usluge pri Daciji, objasnio nam je zašto ukapljeni naftni plin usrećuje toliko kupaca koji su odabrali Dacijin dvogorivni motor ECO-G. Zaključak je jednostavan: jednom kad prijeđete na plin, nikad se nećete vratiti na staro!
Ukapljeni naftni plin… Zvuči opasno i zagađuje! Netočno! Istina je potpuno suprotna. UNP je neshvaćen i kupci od njega zbog toga zaziru. Na glasu je kao opasan i zastarjeo, što je potpuno neutemeljeno. UNP je kao gorivo usavršavan desetljećima; sada je siguran, pouzdan i jednostavan. Znalcima pruža puno veselja jer je riječ o jeftinijem gorivu koje karakterizira manja potrošnja. Kao i dizel? Da, ali je još jeftiniji, a pritom ispušta manje CO₂ i manje čestica čađi. U brojnim ga se zemljama smatra čistim gorivom, stoga UNP vrijedi bolje upoznati.
‘Dacia je učinila UNP pristupačnijim rješenjem tako što ga je ponudila u svim svojim modelima – Sanderu, Sanderu Stepway, Loganu, Dusteru i novom Joggeru, prepoznatljivima po oznaci ECO-G’, izjavio je Damien.
Cijeli članak možete pročitati na: tportal.hr
Foto: Pixabay