Bez obzira bila vani kiša ili sunce, dobar dio nas voli s vremena na vrijeme napraviti đir po jednom od većih centara uz neizostavno bacanje oka na raznolike, više ili manje privlačne izloge koji nas, svaki na svoj način, pozivaju da istražimo njihove unutrašnjosti. Priznajmo si samo koliko smo često upravo zbog takvog jednog privlačnog i dobro dizajniranog izloga ušli u trgovinu pa možda čak i kupili nešto iako nismo ni planirali…
Ono čega bi svaki trgovac trebao biti svjestan, u slučaju da već nije, jest da upravo izlog čini ogledalo duše svake trgovine i koliko je zapravo bitno da je isti kvalitetno i osmišljen. Za sve takve vlasnike prostora ili one koji to tek planiraju postati, donosimo nekoliko savjeta pomoću kojih mogu postići da se upravo njihov izlog izdvaja od ostalih i svojom kvalitetom privlači kupce.
Prije nego krenete s nabacivanjem ideja i osmišljavanjem prostora, osvijestite si važnost prvog dojma. Kao i kod upoznavanja ljudi i ovdje vrijedi isto – prvi dojam je ono na temelju čega kupac odlučuje hoće li posjetiti vašu trgovinu ili ne. Znate li da je samo 10 sekundi dovoljno da kupac odluči hoće li ući u vašu trgovinu ili ne? Pobrinite se da odluka bude potvrdna.
Kako postići željeni efekt?
Razmislite o temi izloga. Što želite poručiti svojim kupcima? Kakav je duh vaše trgovine? Jesu li cijene pristupačnije ili pak ciljate na malo ekskluzivniju klijentelu? Neka se iz vašeg izloga lako i jednostavno pročita vaša poruka (odličan su primjer za to lutke s oznakom popusta). Poslužite se i natpisima u jednostavnom fontu koji su lako čitljivi. Potrudite se zaintrigirati i zabaviti kupca. Na koji način? Poigrajte se s visinom postavljanja izloženih artikala, no pripazite da je sve u razini očiju. Postavite znak koji privlači kupce da uđu i potraže predmete na sniženju. Mijenjajte postav.
Ukoliko to ne činite dovoljno često, nakon određenog vremena ljudi će ga prestati primjećivati, a to sigurno nije ono što želite. Izaberite dan u tjednu i budite dosljedni – svaka dva tjedna na isti dan promijenite izlog. Ne bojte se biti drugačiji. S vremenom će ljudi početi pratiti sa zanimanjem što ih novo očekuje.
Da biste imali dobar izlog, ne trebate potrošiti puno sredstava. Budite kreativni i iskoristite neke od stvari koje već posjedujete u svom skladištu. Ključ uspjeha je u detaljima! No bez obzira na sve, uvijek imajte na umu da sve što postavite u izlog, mora biti tu da naglasi proizvod, a ne da odvlači pozornost s njega. Sretno!
Više u kategoriji: Arhitektura
M. Konstantinović, mag. ing. arh.