Tailor-made iskustva, autentični proizvodi i strateška partnerstva od Istre su stvorili destinaciju koja turizam živi 300 dana u godini, zaključak je panel-rasprave “Kako Istra ima ono što mnogi žele – sezonu izvan sezone”.
Kampanja je utemeljena na pokazateljima iz Mastercardovog izvješća Tourism Insights koji, slijedeći podatke prikupljene s društvenih mreža, platformi poput Bookinga i TripAdvisora te na temelju transakcija, prikazuju aktivnosti i navike potrošača prije, tijekom i nakon turističkog posjeta.
“Istra ima možda i najodrživiji turizam na Mediteranu. Prije gotovo 30 godina Istra je imala 330 napuštenih sela u unutrašnjosti, a danas je, zbog različitih proizvoda koje smo razvijali među kojima su vina, ulja, tartufi i pršut – 200 sela spašeno. To je bio rezultat naše ideje održivog razvoja koja se temeljila na povratku stanovništva u središnji dio regije. Ljudi koji su se vratili ovdje su zasnovali obitelji, otvorili male obiteljske hotele, agroturizme, vinarije, uljare”, istaknuo je Denis Ivošević iz Turističke zajednice Istarske županije na ovu temu.
Kampanja je nastavak dugogodišnje strateške suradnje između Mastercarda i Turističke zajednice Istarske županije. U sklopu suradnje lani je provedena i prva kampanja utemeljena na podacima iz izvješća Tourism Insights i to na tržištima Austrije i Švicarske. Prošlogodišnja kampanja pokazala je učinkovitost marketinških strategija zasnovanih na analizi podataka, rezultirala značajnim angažmanom ciljane publike i uspješno pozicionirala Istru kao idealnu destinaciju za posjet u predsezoni 2023. godine.
Cijeli članak možete pročitati na: ictbusiness.info
Image by geertwillemarck from Pixabay