JAVNA podrška pravima radnika i jednakosti plaća možda raste, ali jedna se skupina osjeća izostavljenom u tom revoltu, piše The Guardian. Riječ je o influencerima, većinski pripadnicima generacije Z, koji su jedni od glavnih kreatora sadržaja na društvenim mrežama.
Lindsey Lee Lugrin, bivša manekenka s diplomom iz financija, pokrenula je web stranicu F *** You Pay Me (Je*ite se, platite me), na kojoj influenceri pregledavaju i uspoređuju ponude s robnim markama i analiziraju ljestvice plaća.
“Svi influenceri imaju isti problem: osjećaju se kao da gledaju u crnu kutiju kada preuzimaju novog klijenta ili projekt. Nema pravila, nema transparentnosti, razgovor o plaći je tabu, a postoji i element straha da bi, ako se ne slože sa svime, mogli propustiti priliku”, rekla je Lugrin.
Oglašivači spremni platiti samo popularne influencere
“Influenceri se osjećaju prezaposleno i podcijenjeno te bi ih trebalo platiti više. No, robne marke ne štede na potrošnji i spremne su platiti više samo najpopularnije influencere”, dodala je.
Cijeli članak možete pročitati na: index.hr
Foto: Pixabay