Gaming industrija je sada treća po veličini kategorija sadržaja u sektoru zabave i medija prema korištenju podataka, iza video sadržaja i komunikacija.
Da je zabava jedna od najisplativijih industrija, poznato je već godinama. No, podaci koje je objavio PwC u svom izvješću “Global Entertainment & Media Outlook 2022-2026” pokazuju da svojim rastom nadmašuje i najoptimističnije prognoze rasta.
Tako je globalni sektor zabave i medija (E&M) prošle godine ostvario strelovit rast. Nakon pada od 2,3 % povezanog s pandemijom u 2020. godini, prihodi u sektoru zabave i medija porasli su za značajnih 10,4 % u 2021. godini, s 2,12 na 2,34 bilijuna dolara.
Kako ističu iz PwC-a, s obzirom na to da sektor postaje sve digitalniji, mobilniji i usmjereniji na mlade, virtualna stvarnost (VR) i gaming snažni su pokretači rasta, dok digitalno oglašavanje prožima cijeli sektor.
Izvješće ističe kako je globalni prihod od videoigara i e-sportova 2021. godine iznosio 215,6 milijardi dolara, a predviđa se da će porasti na 323,5 milijardi dolara u 2026. godini. Najveći rast zabilježen je u Aziji i Pacifiku, sa 109,4 milijarde dolara, što je gotovo dvostruko više od regije Sjeverne Amerike.
Gaming industrija je sada treća po veličini kategorija sadržaja u sektoru zabave i medija prema korištenju podataka, iza video sadržaja i komunikacija.
Cijeli članak možete pročitati na: zimo.dnevnik.hr
Foto: Pixabay