Hrvatska turistička zajednica (HTZ) i sustav turističkih zajednica i u 2020. planiraju udruživati sredstva za oglašavanje u promotivnim kampanjama javnog i privatnog sektora, za što je HTZ objavila javne pozive s rokom za prijave do 27. rujna, a objavila je i poziv za suradnje u strateškim promotivnim kampanjama
Javni pozivi za udruženo oglašavanje obuhvaćaju opću destinacijsku te promociju smještajne i ostalih oblika turističke ponude destinacije, dok poziv za iskazivanje interesa za provedbu strateških promotivnih kampanja na emitivnim tržištima u 2020. znači suradnju s partnerima iz turističke industrije na aktivnoj promociji hrvatske turističke ponude.
“Putem tih poziva ostvarujemo ključne suradnje s domaćim i stranim partnerima u promociji hrvatskog turizma, s ciljem što kvalitetnije pripreme za 2020. te očekujemo realizaciju niza kvalitetnih i strateških suradnji koje će hrvatskom turizmu i u idućoj godini osigurati stabilnu tržišnu poziciju na jakom i vrlo konkurentnom međunarodnom turističkom tržištu”, kazao je povodom tih javnih poziva direktor HTZ-a Kristjan Staničić.
Cijeli članak možete pročitati na: tportal.hr
Foto: Pixabay