Udruženo oglašavanje HTZ-a u ovoj godini naglasak stavlja na suradnju s avio prijevoznicima i stranim organizatorima putovanjima za pred i posezonu, što je označeno i strateškim projektima.
Temeljem suradnje Hrvatske turističke zajednice (HTZ) i partnera u strateškom projektu udruženog oglašavanja, ove se godine može očekivati oko 25 posto više novih avio prijevoznika i letova u domaćim zračnim lukama, a očekuje se i dulja sezona letova.
Udruženo oglašavanje HTZ-a u ovoj godini naglasak stavlja na suradnju s avio prijevoznicima i stranim organizatorima putovanjima za pred i posezonu, što je označeno i strateškim projektima, za što su zainteresirani zahtjeve mogli poslati na javni poziv koji je završen s krajem prošle godine.
“Na taj poziv stiglo nam je više od 60 kandidatura, odnosno zahtjeva, koje smo evaluirali uz niz dodatnih aktivnosti, poput traženja dopuna te komuniciranja sa stranim predstavništvima HTZ-a, putem kojih je također stizao dio zahtjeva, ali i sa sustavom turističkih zajednica i zračnim lukama”, kaže direktor Glavnog ureda HTZ-a Kristjan Staničić. Temeljem toga i informacija s terena, Turističko vijeće HTZ-a je u okviru predviđenog proračuna nešto malo višim od 30 milijuna kuna za strateške projekte odlučilo kako će to raspodijeliti i sada je u tzv. tehničkoj fazi izvještavanja partnera i potpisivanja samih ugovora.
S obzirom na tu fazu, Staničić ne iznosi još imena avio prijevoznika i touroperatora s kojima će potpisivati ugovore, no napominje da će 70 posto od ukupno predviđenog iznosa za to ove godine ići za marketinšku suradnju s avio prijevoznicima, dok se ostatak odnosi na touroperatore i njihovo proširenje programa, nove linije i kampanje.
Cijeli članak možete pročitati na: vecernji.hr
Foto: Shutterstock