Hanza Media je na najvećem svjetskom medijskom natjecanju koje se održava u organizaciji INMA-e od 1937. godine ušla u pet finala s pet projekata – dva iz Jutarnjeg lista, dva iz Slobodne Dalmacije i jedan iz Glorije Glam.
Od ukupno prijavljena 854 medijska projekta od 252 svjetska medijska brenda iz 46 zemalja, INMA je odabrala listu od 333 finalista za Global Media Awards i među njima iz Hrvatske jedino pet projekata Hanza Medije.
International News Media Association (INMA) je vodeća medijska organizacija u svijetu posvećena provođenju i istraživanju najboljih praksi u svjetskim medijskim organizacijama. Organizacija ima 20 tisuća članova iz više od 900 medijskih kuća iz 80 zemalja.
Kako navode: “…Art direktor Svijeta kulture Tomislav Botić imao je sjajnu ideju. Zašto klijentima, svojim poslovnim suradnicima, ne bismo ponudili dodanu vrijednost – da njihove oglase kreiraju, crtaju i slikaju studenti zagrebačke Likovne akademije. Uzor su nam bili crtani oglasi iz prve polovice 20. stoljeća. A i željeli smo mlade umjetnike povezati s realnim sektorom i da im to bude jedna od mogućih ulaznica za budućnost. I dogodilo se ono nemoguće, osim što smo sjajno prihvaćeni od čitateljske publike, oglašivači su prepoznali našu inovaciju. Pa su tako svoj brend u ruke mladih umjetnika predali Hrvatski Telekom, Vidnija, Belje… Oglašavanje u Svijetu kulture poraslo je za 395.91 posto”.
Drugi projekt “Scuba skener”, u kategoriji “Best public relations or community service campaign”, proveden je zajedno s fotografskom agencijom Cropix.
Jutarnji list se u finalu nalazi s brendovima poput njemačkog BILD-a, varšavske Gazete te medija iz Indije i Južne Afrike. Kako navode: “Ekipa Jutarnjeg lista, koju čine Cropixovi majstori podvodne fotografije, istražila je nevjerojatne jadranske dubine posjetivši ekosustav koji milijunima godina funkcionira kao savršen organizam..
Cijeli članak možete pročitati na: jutarnji.hr
Foto: Rad Petre Divkovic / Jutarnji List