Nepoznata osoba napisala je negativnu recenziju jedne zubarske ordinacije na Googleu, a prema odluci australskog suda, Google zubaru sada mora dati podatke o toj osobi kako bi je mogao tužiti.
Nepoznata osoba na Googleu je napisala kako je zahvat koji je na njemu radio zubar Matthew Kabbabe bio “iznimno čudan i neugodan” te je dobio dojam da ga zubar nikada prije nije radio. Kada potencijalni korisnici pročitaju takvu recenziju, teško je da bi se odlučili posjetiti zubara koji “ne zna što radi” tako da je ova recenzija utjecala na poslovanje Kabbabea.
On je zatražio od Googlea brisanje recenzije, a nakon što su to odbili, zatražio je podatke o osobi koja je napisala recenziju i krenuo sa sudskom parnicom. Iako iz Googlea kažu kako ne mogu saznati kada je i gdje napravljen neki korisnički profil, sudac koji je donio odluku smatra da američka kompanija ipak ima kontrolu nad dokumentima koji bi im pomogli u dobivanju informacija o osobi koja je napisala negativnu recenziju.
Nakon te odluke australskog suda, na slične postupke mogli bi se odlučiti i druge kompanije koje nisu zadovoljne s recenzijama korisnika na internetu te Bebbabeov odvjetnik smatra kako je to revolucionarna odluka i velika pobjeda za male tvrtke.
Cijeli članak možete pročitati na: zimo.dnevnik.hr
Foto: Pixabay