Startupovi tijekom pet dana imaju mogućnost naučiti kako privući investitore svjetskog kalibra.
Jedna od najvećih prepreka za razvoj startupova je prikupljanje početnog kapitala. I dok se neki snalaze posuđujući novac od prijatelja i članova obitelji, drugi do sredstava pokušavaju doći putem različitih kampanja i predstavljanja potencijalnim investitorima.
No, da bi se privuklo investitore, treba znati kako se predstaviti i što reći. Upravo zato, od 5. do 9. srpnja, u prostorima BIRD inkubatora održat će se Fundraising Bootcamp, edukacija namijenjena odabranim, ambicioznim startupima iz Hrvatske i regije koji su u potrazi za investitorima, bilo da je riječ o početnim investicijama ili zadnjih rundi kapitala. Ovaj petodnevni program predvodi Francois Mazoudier, dugogodišnji startup ekspert koji je pomogao tvrtkama prikupiti preko 200 milijuna eura kapitala. Uz njega program vode Marcela Donatello, direktorica programa i Ginny Redmall, direktorica The Ivy Waya i pitch coach u Googleu.
Kako ističu iz BIRD inkubatora, ograničen broj startupova (maksimalno 15) imat će priliku naučiti kako izgraditi svoju jedinstvenu poruku i propoziciju za investitore te kako sve te informacije upakirati u precizan, jasan i kratak pitch koji dopire do investitora.
Cijeli članak možete pročitati na: zimo.dnevnik.hr
Foto: Pixabay