Društvene mreže poput Twittera, Facebooka i Instagrama godinama su tvrdile da će uvijek ostati besplatne za korištenje. No, nitko nije rekao da ne mogu početi naplaćivati određene opcije. Tako nikoga zapravo nije iznenadilo kad je, nakon što je Elon Musk preuzeo Twitter, ta mreža uvela mjesečnu pretplatu koja je garantirala verificirani profil. Odluka im se prvotno obila u glavu, jer su neki korisnici iskoristili tu “plavu kvačicu” kako bi se predstavljali kao netko drugi. Nakon “čišćenja” sustava, Twitter je ponovno lansirao mogućnost verifikacije profila, uz naplatu.
Slično je pred otprilike mjesec dana najavio i Facebook. I dok obje mreže tvrde da korisnici koji plate mjesečnu pretplatu, uz “plavu kvačicu” imaju i cijeli niz pogodnosti koje inače nisu dostupne običnim korisnicima, iz druge društvene mreže odlučili su se na nešto drugačiji pristup.
Tako je LinkedIn objavio kako će i njihovi korisnici moći dobiti oznaku verificiranog profila, a to ih neće koštati ni centa.
Cijeli članak možete pročitati na: zimo.dnevnik.hr
Foto: Pixabay