Turizam je duboko zakoračio u digitalno doba, pa je najnovija konferencija u Splitu pomogla lokalnim iznajmljivačima s dodatnim znanjem i iskustvom krenuti u korak s vremenom. U to smo se jako dobro uvjerili posjetivši spomenuti edukativno turistički događaj u hotelu Park , kojem je nazočilo preko dvjesto privatnih iznajmljivačima, hotela, hostela, turističkih agencija, ali i drugih posjetiteljima iz turističkog sektora. Internetski marketing, kako se predstaviti i pozicionirati na booking portalima i općenito prihvatiti važnost korištenja interneta za poboljšanje svog (turističkog) poslovanja.
Među ostalim stručno i komunikacijski zanimljivo predavanje održao je Marko Mišulić iz Rentlio – „Rentlio aplikacija , na temu kako automatizirati upravljanje rezervacijskim portalima”, kao i djelatnica Googlea Branka Duvnjak s petogodišnjim iskustvom bazirana u Europskom sjedištu u Irskoj koja radi s najvećim hrvatskim klijentima koji se oglašavaju na ovoj u svijetu najpoznatijoj društvenoj mreži. Svakako je za pohvaliti i domaćina turističke Internet edukacije, organizatora ovog hvale vrijednog događaja pred pravi početak turističke sezone Joška Nikolića koji je pogodio u „sridu“ okupivši ovoliko veliki broj iznajmljivača i drugih turističkih djelatnika na jednom mjestu što pokazuje da ljudi koji se bave turizmom žele dodatno usavršiti svoje internet znanje te poboljšati rad preko društvenih mreža. Evo priče…
Više u kategoriji: Obrazovanje; Turizam
Video: Teo Peričić
D. Šabić, mag. nov.