Destinacijski forum Zadar 2016. kojemu je cilj osnaživanje turističkog sektora prenošenjem iskustava, razgovorom, suradnjom sa znanošću, s drugim djelatnicima u turizmu, javnim i privatnim, razvojem ljudskog potencijala, propitivanjem onog što radimo i što želimo postići, uskoro se održava u Donatovom gradu.
Pozivamo Vas da poslušate predavanja vrhunskih stručnjaka u DVA TEMATSKA DANA:
DESTINACIJSKI MENADŽMENT
Suvremena putovanja motivirana su novim iskustvima i doživljajima. Iz motiva se stvara potreba, a proizvodi i usluge koji zadovoljavaju tu potrebu čine dodatnu ponudu na destinaciji.
Kako pronaći glavne motive, oblikovati proizvod i uslugu te stvoriti brand, jesmo li svjesni svojih prednosti i mana, ciljamo li dobro publiku i znamo li kome se obraćamo?
KOMUNIKACIJA
Suvremeni turist lako stvara očekivanja prije putovanja – digitalni mediji podigli su informiranost na novu razinu. Komunikacija s korisnicima nekog proizvoda i usluge ključni je alat u stvaranju branda i percepcije.
Kako opstati u surovoj areni turističkih destinacija i digitalne komunikacije, ispunjavamo li očekivanje? Jesmo li ih uopće svjesni? Možemo li ih nadmašiti?!
Dođite u Arsenal i zajedno s nama potražite odgovore na ova pitanja. Pomoći će nam stručnjaci iz renomiranih marketinških agencija, izrađivači strateških dokumenata, prostorni planeri, kreatori imidža destinacije, i, naravno, iskusni turistički djelatnici. Poslušajte što imaju za reći: PETE RADOVICH JR, AMERIČKI PRODUCENT, dobitnik 18 Emmyja koji stoji iza produkcije najgledanijeg televizijskog programa Superbowl; Tomo Ricov, vlasnik specijalizirane event agencije; organizator Weekend Media Festivala raznih promotivnih i zabavnih događanja;
Globalna agencija BBDO odijelit će s nama iskustva u brendiranju Hrvatske; DMC Secret Dalmatia, omiljena agencija velikog broja američkih partnera, uključujući i zahtjevne Virtuoso agente, ispričat će nam kako od „konfekcijskog” do „programa po mjeri”; renomirani profesori sa Sveučilišta u Zagrebu i Zadru savjetovat će nam kako unaprijediti komunikaciju, kako oplemeniti prostor te analizirati strateške planove;
…i mnogi drugi!
Riješite dileme i pokrenite ideje kroz niz predavanja, praktičnih radionica i okruglih stolova, a na kraju dana zabavite se s kolegama, partnerima ili jednostavno, istomišljenicima.
Konferenciju organiziraju Turistička zajednica Zadarske županije i Sveučilište u Zadru na inicijativu i podršku Zadarske županije.
Dođite u Zadar 18. i 19.05. i sudjelujte u Destinacijskom forumu Zadra 2106.
Izvor i foto: zadar.travel