Turističke zajednice dalmatinskog kraja (Dalmatinska zagora) pokazale su kako zajedničkim snagama mogu aplicirati za namjenska sredstva oglašavanja.
Turističke zajednice grada Sinja, Trilja, Vrlike te općine Dugopolje i Klis zajedno su se prijavile na Javni poziv Hrvatske turističke zajednice za kandidiranje promotivnih kampanja sustava turističkih zajednica i nacionalnih strukovnih udruga u turizmu za opće oglašavanje turističke ponude destinacije u 2016. godini.
Ukupni planirani troškovi promotivne kampanje, su 100.750 kuna od kojih će HTZ sufinancirati 50% , TZ Splitsko-dalmatinske županije 19,85%, a prijavljene turističke zajednice zajedno, preostalih 30,15% iznosa.
Oglašavanje je planirano na specijaliziranim turističkim portalima, u tiskanim medijima, billboard-ima i putem Google AdWords kampanje.
Dalmatinska zagora dobila potporu za udruženo oglašavanje
Turističke zajednice grada Sinja, Trilja, Vrlike i općine Dugopolje i Klis su uključene u strateško važan projekt Udruženog oglašavanja u 2016. godini u kojem je TZ grada Sinja nositelj destinacije „Dalmatinska zagora – splitsko zaleđe”, a sve s ciljem poticanja razvoja atraktivne i konkurentne destinacijske ponude koja turistima nudi posebne i autentične turističke proizvode.
Ovo je sjajan primjer kako zajedno (u turizmu) možemo (Dalmatinska zagora) postići još bolje rezultate, makar se radilo i o oglašavanju, promociji i predstavljanju bez kojeg ni jedna društvena (životna) djelatnost ne može postići pozitivan i krajnje zadovoljavajući rezultat.
Izvor i foto: ferata.hr, dalmatinskazagora.hr, croatia.hr