Untouched by Light pjenušavo vino Radgonskih gorica nagrađeno broncom za rebranding
Prvoga dana ovogodišnjega Cannes Lions festivala dodijeljene su i prve nagrade. Agencija Bruketa&Žinić&Grey osvojila je brončanoga kanskog lava za Untouched by Light – rebranding pjenušavog vina slovenske vinarije Radgonske gorice. Najveće je to moguće priznanje u svijetu tržišnih komunikacija za ovaj projekt, a stiglo je kao šlag na tortu nakon što je ova suradnja hrvatske agencije i slovenskoga klijenta ovjenčana priznanjima Art Director’s Club New York Best of Discipline, Red Dot, Brand Impact Award i Grand Prix IdejeX.
Untouched by Light je projekt kojime su Bruketa&Žinić&Grey i Radgonske gorice umjesto tradicionalnog oglašavanja kreirali potpuno novi proizvod, s ciljem pozicioniranja ove vinarije na globalnome tržištu. Radi se o prvome pjenušavom vinu na svijetu koje se proizvodi, prodaje i kuša u potpunome marku, kao odgovor na znanstveno istraživanje koje potvrđuje negativan utjecaj svjetla na vinske arome, posebno na pjenušce. O proizvodu su izvijestili mediji diljem svijeta, što je rezultiralo interesom međunarodnih distributera pa je unatoč pandemiji ova vinarija dospjela na prodajna mjesta kao što su Casamona u St. Moritzu i luksuzne trgovine u Kini.
Cijeli članak možete pročitati na: media-marketing.com
Foto: Pixabay