Iako je Airbnb objavio neto gubitak od 500 milijuna dolara u svom četvrtom tromjesečju 2023., prošla je godina bila uspješna priča za platformu za kratkoročni najam, koja je povećala svoj godišnji prihod na otprilike 10 milijardi dolara, a neto prihod na 4,8 milijardi dolara.
Ipak, hotelijerstvo je i dalje daleko važnije od prihoda ostvarenih u sektoru putovanja i turizma.
Kao što pokazuje naš grafikon temeljen na podacima Statista Mobility Market Insights, hotelski smještaj ima veći udio u prihodu u svakom od osam gospodarstava za koja se predviđa da će generirati najviše prihoda s krstarenjima, paket aranžmanima, kampiranjem, hotelima i iznajmljivanjem za odmor.
Italija je imala najveći udio u najmu za odmor, koji uključuje kuće za odmor i kratkoročni najam, u ukupnim tržišnim prihodima s gotovo 16 posto.
Cijeli članak možete pročitati na: ictbusiness.info
Image by standret on Freepik