Ovog ponedjeljka, 12. rujna, u sklopu 21. izdanja Split Film Festivala u prostorima gradske knjižnice Marka Marulića predstavit će se nagrađivani književnik Bekim Sejranović i održati predavanje na temu „Čovjek od riječi ili zašto ne znam snimiti film”.
Bosanskohercegovački i hrvatski pisac, Bekim Sejranović, splitskoj publici i članovima Gradske knjižnice Marka Marulić već je dobro poznat, o čemu svjedoče podaci o visokom broju čitatelja Sejranovićevih djela, a ponajviše romana „Tvoj sin Huckleberry Finn”.
Član je Hrvatskog društva pisaca, nagrađivani književnik, a dobitnik je i nagrade Meša Selimović koja se dodjeljuje na regijskoj razini, za roman „Nigdje, niotkuda” iz 2009. godine.
U pisanju scenarija i snimanju filmova okušao se u suradnji s japanskim režiserom Mokuom Teraokom na dokumentarnom filmu „Od Tokija do Morave” iz 2011. godine.
Bekim Sejranović u GKMM-a
Bekim Sejranović ovog ponedjeljka na svom predavanju u sklopu programa Split Film Festivala pojasnit će svim prisutnima zašto ne zna snimiti film i na čemu se temelji njegovo stvaralaštvo.
U svom predavanju Sejranović će pokušati objasniti publici na koji on zapravo način promatra stvarnost i u konačnici, na koji način promatrano prenosi čitateljima i gledateljima. Iako je surađivao s redateljem Mokuom Teraokom na filmu „Od Tokija do Morave”, sam naglašava kako njegovo poimanje umjetnosti i stvaralaštva nema nikakve veze s prenošenjem ideja u slike ili film budući da je, kako sam kaže, čovjek od riječi. Bekim Sejranović sva životna iskustva i sve što je proživio najjednostavnije pretvara u priče koje ponekad zapiše, a ponekad ne. Tu priče u konačnici prerastaju u zbirke ili romane, a ljubav prema stvaranju filma ipak prepušta nekom drugome. Ipak, iako sam za sebe kaže da ne zna snimiti film, naglašava da vrlo rado promatra kako to drugi radi.
Program i organizacija Split Film Festivala pozivaju vas u ponedjeljak u Gradsku knjižnicu Marka Marulića gdje će vas poznati i čitani književnik Bekim Sejranović upoznati s vlastitim poimanjem stvarnosti te načinom na koji se njegova stvarnost realizira u umjetnost.