Prodana naklada svih dnevnika u Hrvatskoj u 2018. pala je za devet posto u odnosu na godinu ranije, a tjednika pet posto, što u oba slučaja predstavlja nastavak višegodišnjeg trenda, pokazuje istraživanje Agencije za zaštitu tržišnog natjecanja (AZTN) objavljeno u petak.
Najveću prodanu nakladu u 2018., kao i u prethodne četiri promatrane godine, ostvario je dnevnik 24sata, s ostvarenim tržišnim udjelom od 30 do 40 posto, ali uz nastavak trenda pada prodaje. Slijedi Jutarnji list iz grupacije Hanza Media s tržišnim udjelom od 20 do 30 posto, dok je treći Večernji list, s ostvarenim tržišnim udjelom od 10 do 20 posto.
Značajan iznos prodane naklade u 2018. ostvarili su još nakladnici dnevnika Slobodna Dalmacija, također iz grupacije Hanza Media, s tržišnim udjelom od 10 do 20 posto te Novi list, s tržišnim udjelom od 5 do 10 posto. Riječ je o dnevnicima regionalnog karaktera, a koji u odnosu na 2017. također bilježe pad prodaje, napominju iz AZTN-a.
Cijeli članak možete pročitati na: hnd.hr
Foto: Pixabay