Dogodilo se ono o čemu su alfisti sanjali, a svi ostali smatrali nemogućim.
Upravo tako, ako je vjerovati J.D.Poweru i njegovoj studiji zadovoljstva kupnjom automobila, Alfa Romeo je apsolutni pobjednik. Kažemo li da je pritom na samom dnu Genesis, mnogi će ostati zbunjeni, jer sve do sada smo svjedočili drugačijim ljestvicama.
E, pa stvar je ovdje poprilično jasna. Alfa Romeo je možda podigao kvalitetu svojih automobila, ali ovdje se radi o zadovoljstvu kupovine, a tu se prije svega radi o odnosu između prodavača i kupca te formiranju same cijene, a ne o pouzdanosti, kvaliteti i sličnim parametrima koje JD.Power redovito provjerava među vlasnicima automobila.
Više o studiji
Punim imenom 2022 U.S. Sales Satisfaction Index (SSI), studija analizira iskustvo kupca pri kupovini automobila, njegovim iskustvom kupovine u zastupstvu i odnosu marke prema njemu kao kupcu. Šest je osnovnih čimbenika, i to proces isporuke (26 posto), osoblje zastupnika (24 posto), proces kupovine (19 posto), kompletiranje dokumentacije (18% posto), infrastruktura zastupnika (10 posto) te internet stranica zastupnika (4 posto).
Cijeli članak možete pročitati na: index.hr
Foto: Alfa Romeo