Apolitični

Zvonko Šupe: 5 pitanja za direktora Turističke zajednice Zadra

– Odlazim, ali se osjećam kao da sam na početku

Vijest o izboru Zadra za najbolju europsku destinaciju ga je zatekla, baš kao i sve druge. Bombastična i s okusom senzacije, primljena je s osmijehom na licu. Direktor Turističke zajednice grada Zadra Zvonko Šupe imao je razloga za otvaranje šampanjca, pa čak i na simboličkoj razini njegovog skorog odlaska u mirovinu uz ovakav veliki trofej. Evo pet brzih pitanja za direktora zadarskog TZ-a.

 

Na kraju ste profesionalne karijere u turizmu kada je riječ o vođenju turističkih institucija. Je li ovo priznanje turističkom i destinacijskom Zadru i Vaša osobna satisfakcija, svojevrsni šećer na kraju priče?
– Da. Premda se osjećam kao da sam na početku. To je valjda normalno u ovakvim situacijama. Puno je truda kroz desetljeća uloženo i mojih kolega i mnogih naših sugrađana koju na moju veliku radost sve više doživljaju turizam kao svoju i sadašnjost i budućnost.
Komu ste prvom javili kada ste saznali da je Zadar izabran za europsku destinaciju godine?
– Jednom mom dragom prijatelju u Splitu.
U kojoj mjeri ovaj izbor predstavlja prednost za turistički Zadar u odnosu na konkurenciju i na koji način mislite da se ta prednost treba konkretno realizirati?
– Prvo, to je sada prednost za cijeli hrvatski turizam, kao što je to lijepo rekao naš novi ministar turizma u svojoj čestitci. A što se tiče prednosti za naš Zadar, naravno da je ovo priznanje dobro došlo i da ćemo to ubuduće svugdje isticati, uz sve one prednosti koje već imamo i na koje smo ponosni.
Zadar se već iskazao organizacijom nizom događaja i manifestacija poput Tuna, Sushi & Wine festivala. Je li to pravi put – marketinški i gospodarsko-turistički – da se turizam podiže na višu razinu spajajući gospodarske, kulturne i druge interese?
– To jedini ispravni put. Jer ako ne postoji sinergija građana, kulturnih i turističkih djelatnika i gospodarstva, onda se planirani ciljevi ne mogu niti realizirati.
Očekujete li da će izbor Zadra za najbolju europsku destinaciju proizvesti isti učinak kao u slučaju prošlogodišnjeg pobjednika Bordeauxa –rast turističkog prometa do 15 posto?
– Mi smo i u 2015. godini imali rast od 9 posto, te je logično očekivati nastavak tog rasta i dalje, a sada pogotovo. To će, vjerujem, pratiti i rast sveukupne turističke ponude u gradu, a nadam se i one najkvalitetnije, hotelske.

Više u kategoriji: Turizam
Izvor i foto: zadar.travel
D. Šabić, mag. nov.