Apolitični

Zuckerbergova kompanija izgubila je 500 milijardi dolara tržišne vrijednosti u pola godine

Označavaju li posljednji mjeseci početak kraja dominacije Zuckerbergove kompanije?

Kada je Mark Zuckerberg promijenio ime svoje kompanije iz Facebooka u Metu, mnogi su komentirali kako je to napravio samo kako bi fokus javnost prebacio s problema u kojima se tvrtka nalazila.

Od kada je Facebook ostvario vrhunac svoje tržišne vrijednosti, što je bilo prije otprilike pola godine, kada je ona premašila granicu od bilijun dolara, tvrtka je izgubila više od 500 milijardi dolara. Meta danas na tržištu vrijedi oko 550 milijardi dolara, a prognoze analitičara za bližu budućnosti nisu preoptimistične.

Puno veći udarac od lošeg PR-a nakon problema s Instagramom Zuckerbergu je dao Apple koji je promjenama svog operativnog sustava korisnicima omogućio da blokiraju Facebookovo praćenje njihovih aktivnosti na iPhoneu, a istim smjerom namjerava krenuti i Google. 

Cijeli članak možete pročitati na: zimo.dnevnik.hr

Foto: Pixabay