Apolitični

Zašto velike tehno kompanije odjednom govore o zaštiti djece?

Najnovije britanske odrednice počele su mijenjati američki internet. Tamošnje internetske kompanije sve više rade na mjerama stvorenima za zaštitu djece

Internetom se polako širi val promjene. Dok mlađi od 18 objavljuju videa na YouTubeu, oni su automatski skriveni, TikTok je obećao da će tinejdžerima tijekom noći prestati slati podsjetnike dok Facebook i Google uvode stroge odredbe koje oglašivačima ograničavaju načine na koje mogu oblikovati reklame što ciljaju maloljetnike. Internetske kompanije su u posljednjih nekoliko mjeseci 2021. počele preoblikovati pravila poslovanja i aplikacije tako da štite privatnost i mentalno zdravlje djece.

Jedan od najvećih razloga? Britanija.

Nova pravila uvedena u rujnu mladim Britancima pružaju dodatnu razinu digitalne zaštite. Britanski regulatori, donedavno pod imenom Age-Appropriate Design Code, odnosno Children’s Code, mijenjaju internetsko iskustvo djece i njihovih roditelja u SAD-u i drugim državama svijeta.

Trenutno svjedočimo raspravi američkih zakonodavaca o ažuriranju zakona za zaštitu djece na internetu i kao jednog od glavnih negativaca imenuju Instagram.

Cijeli članak možete pročitati na: tportal.hr

Foto: Pixabay