Apolitični

Zara, H&M, Pull&Bear i Bershka uvode velike novosti koje će itekako osjetiti i Hrvati

Modne trgovine zamišljene su da postanu nešto poput – turističke atrakcije…

Zara i H&M posljednjih su godina zatvorili stotine trgovina kako bi smanjili troškove jer se sve više kupaca okreće e-trgovini. Sada u one preostale dodatno ulažu kako bi kupcima pružili iskustvo koje ne mogu dobiti preko interneta.

Prodavaonice novog izgleda obično su veće i prostranije, nude usluge kao što su kozmetički saloni, servisi i kafići te omogućuju nove digitalne značajke kao što su aplikacije koje kupcima omogućuju virtualno preturanje po skladištu.

Takav model popularizirao je tehnološki div Apple svojim prostranim, znamenitim trgovinama ispunjenim korisnim gadgetima. Modne trgovine sada slijede taj primjer kako bi se prilagodile digitalnom dobu.

Cijeli članak možete pročitati na: novac.jutarnji.hr

Image by Steve Buissinne from Pixabay