TikTok neprestano raste i trenutno na njemu ljudi provode više vremena nego na ijednoj drugoj platformi te vrste, pokazali su podaci koje je prezentirao Atlas VPN, a obradio Meltwater.
Konkretnije, u prošloj godini prosječno su korisnici provodili 23 sata i 28 minuta mjesečno na TikToku, što je za tri sata i 51 minutu više nego godinu ranije. Ukupno, korisnici su prosječno proveli gotovo 282 sata na TikToku u 2022.
To je prvi put da se dogodila situacija u kojoj prema ovim mjerenjima prvi nije YouTube. Naime, ta je platforma bogata videosadržajem i broji oko 2,5 milijarde aktivnih korisnika mjesečno, što je više nego dvostruko u odnosu na TikTok. Svejedno, kad se gledaju dobne skupine od 16 do 64 godine, YouTube je drugi jer su korisnici prosječno na njemu mjesečno provodili 23 sata i devet minuta kroz 2022.
Cijeli članak možete pročitati na: ictbusiness.info
Foto: Pixabay