Apolitični

Virtualne premijere automobila, odnosno virtualna kupnja je naša budućnost?

Već i vrapci na grani znaju kako koronavirus, za kojeg kod mnogih Hrvata ne postoji niti trunka bojazni, remeti svakodnevne živote svih nas. Iako je to (za sada) u nešto manjoj mjeri, posljedice bi se mogle osjećati i mjesecima…

No, sve to, moglo bi na neki način obilježiti i većim promjenama u, do sada uobičajenom, načinu poslovanja. Jedan od primjera svakako pronalazimo i u autoindustriji. Još je proteklog tjedna, zbog koronavirusa, otkazan Salon automobila u Ženevi, iako su mnogi proizvođači, odnosno izlagači potrošili mnogo vremena, ali naravno i novaca, ne bi li to utorka ujutro, prvog dana predviđenog Geneva International Motor Showa za novinare, sve ‘upicanili’.

Bez obzira na to što su vrata izložbenog prostora Palexpo centra ostala zatvorena za novinare, zahvaljujući virtualnom svijetu, broji su noviteti ipak na neki način doživjeli svoju premijeru, doduše, bez žive publike, već pred samo virtualnom.

Znamo li pored toga i kako mlađe generacije sve manje interesiraju vozila, kao i upravljanje istima ili pak posjedovanje istih, već im je draže koristiti nove i modernije, urbanije načine prijevoza, kad ih netko drugi vozi, kao i na sve popularnije car sharing tvrtke u vlasništvu samih proizvođača automobila, izgleda da im nije niti u cilju trošiti mnogo novaca u promociju kao do sada.

Cijeli članak možete pročitati na: autonet.hr

Foto: Pixabay