Apolitični

Ugledni hrvatski dizajner dobio svjetsku nagradu za cjeloviti dizajn brenda Rimac i Rimac Nevere

Poznati hrvatski dizajner, Petar Popović, na nedavnom izboru svjetske dizajnerske organizacije World Brand Design Societyja, nagrađen je srebrnom nagradom za projekt cjelovitog dizajna, brendinga i vizualne komunikacije brenda Rimac i Rimac Nevere.

Taj je kompleksni vizualni sustav proglašen jednim od najboljih svjetskih korporativnih identiteta za ovu godinu. 

Kako su pojasnili iz Rimca, zajedno s tadašnjim timom grafičkog dizajna, Popović je razvio jedinstveni vizualni jezik za potpuno novu marku električnih hiperautomobila visoke tehnologije, koji se natjecao u kategoriji s renomiranim agencijama i najboljim svjetskim dizajnerima.

Ističu kako će ova nagrada pomoći i etabliranju Rimac Automobila kao marke i njihovog proizvoda Nevere.

Uspjeh je tim veći jer ove godine nije dodijeljeno zlato.

Cijeli članak možete pročitati na: zimo.dnevnik.hr

Foto: Rimac Grupa