Nakon rješavanja stambenog pitanja, kupovina automobila vjerojatno je najveći trošak u kućanstvima te mnogi vozila kupuju jednom u deset godina, a neki i u većim razmacima. Prilikom kupovine automobila treba odvagnuti brojne faktore, a među najvažnijima je i cijena. No jednom kada se automobil kupi, vozači ne očekuju dodatne troškove za njega, pored onih na koje su ionako navikli poput goriva, registracije, tehničkog, popravaka i slično.
No automobilske kompanije to polako pokušavaju promijeniti te uvode ili razmišljaju o uvođenju pretplate za određene opcije poput grijanih sjedala i boljeg ubrzanja, što naplaćaju BMW i Mercedes. Ako se takvi trendovi nastave, u budućnosti bi popis dodatnih opcija koje bi se plaćale kroz pretplatu mogao uvelike povećati i ovisit će o tome hoće li taj trend prihvatiti i druge automobilske kompanije.
Jedna od kompanija koja o tome ne razmišlja jest – Volvo.
Cijeli članak možete pročitati na: zimo.dnevnik.hr
Foto: Pixabay