Online kampanja držanja podalje problematičnih turista odnosi se prvenstveno na Britance od 18 do 35 godina, no bit će proširena na EU
Amsterdam je lansirao online kampanju kojom cilja na mlade Britance pod nazivom “Stay Away” (Kloni nas se), čiji je cilj spriječiti problematične posjetitelje da dolaze u grad na provod.
“Dakle, dolaziš u Amsterdam na neurednu noć? Kloni nas se” – to je, kako prenosi Politico, poruka gradskih vlasti Amsterdama, koje su pokrenule online reklamnu kampanju kako bi upozorile posjetitelje da se ne “raspuštaju” u glavnom gradu Nizozemske.
“Amsterdam je metropola i gužve i užurbanost su inherentne pojave, ali kako bismo održali naš grad pogodnim za život, sada moramo odabrati ograničenja umjesto neodgovornog rasta”, rekao je zamjenik gradonačelnika Amsterdama Sofyan Mbarki, dodajući da grad poduzima veće dodatne mjere protiv pretjeranog turizma od drugih velikih europskih metropola.
Cijeli članak možete pročitati na: jutarnji.hr