Društvena mreža Twitter prvi je puta izvijestila o tromjesečnoj dobiti, a porasli su joj i prihodi zahvaljujući bolje ciljanom oglašavanju i skoku prodaje u inozemstvu.
Kompanija sa sjedištem u San Franciscu objavila je u četvrtak da je u četvrtom tromjesečju prošle godine zabilježila neto dobit od 91 milijun dolara. U istom razdoblju godine ranije poslovali su s neto gubitkom od 167,1 milijun dolara.
Ukupni su im prihodi porasli dva posto, na 732 milijuna dolara.
Pritom su prihodi na matičnom američkom tržištu pali osam posto, dok su na inozemnim tržištima poskočili 17 posto. Posebno su snažno porasli u Japanu, čak 34 posto, na 106 milijuna dolara.
U kompaniji navode da je skok prihoda potaknulo bolje ciljano oglašavanje i veća prodaja video oglasa.
Cijeli članak možete pročitati na: seebiz.eu
Foto: AlesiaKan / Shutterstock