Apolitični

Turisti su prepoznali Biograd na Moru

Turisti su prepoznali Biograd na Moru, sudeći po brojkama. Nešto više od 3.500 gostiju koliko ih ovih dana boravi u gradu Biogradu, dobar su start ovogodišnje turističke sezone.

Iako još nema previše kupača na plažama, hoteli i nautika već su lijepo popunjeni, a ovih dana očekuje se i znatnije punjenje kapaciteta u privatnom smještaju i kampovima. Punjenje ovih potonjih uvelike ovisi o vremenskim prilikama koje na žalost često diktiraju i čitav tijek, pa i ishod turističke sezone. No, zahvaljujući povoljnim hotelskim aranžmanima, te različitim događanjima koje turistički djelatnici organiziraju u predsezonskom razdoblju, mnogi od gostiju zadržavaju se i duže od planiranog, koristeći brojne mogućnosti zabave i razonode, izleta i drugih programa prilagođenih svim kategorijama gostiju.

Prepoznatljivost Biograda na Moru


Najbolji primjer su hotelska kuća „Ilirija” koja je otvorila sva tri svoja hotela u gradu kao i biogradske marine koje također bilježe dobru popunjenost jer je poznato da su nautičari svake godine među prvim gostima koji pune kapacitete i prije pune turističke sezone. Dosadašnja praksa pokazala je da se u drugoj polovici lipnja znatnije pune svi preostali smještajni kapaciteti, pa će tako, nadajmo se, biti i ove godine. Prema najavama, narednih dana mogu se očekivati brojne ugovorene skupine, ali i individualni gosti u našim turističkim kapacitetima, a uz turističke djelatnike spremno ih dočekuju i biogradski ugostitelji, koji su također važan segment turističke ponude. Bravo za Biograd na Moru i turističke djelatnike ovog dijela Jadrana, samo tako nastavite.