Apolitični

Tržište prijenosnih računala zabilježilo oštar pad od 15 posto u drugom kvartalu 2022.

Tržište prijenosnih računala počinje doživljavati “novo normalno” jer su se navike nakon pandemije promijenile, a uslijedila je nova kriza pa se prioriteti kućanstava udaljavaju od digitalizacije. Ujedno, ekonomski izazovi čine isto za kompanije i to u globalu negativno utječe na tržište, navodi Strategy Analytics u izvještaju.

Kao rezultat, globalne zalihe pale su 15 posto na godišnjoj razini u drugom kvartalu. Ipak, bez obzira na nove izazove, prodaja prijenosnih računala i prosječna cijena prodaje (ASP) na pozitivnim su razinama u usporedbi s vremenima prije koronavirusa i taj će se trend nastaviti jer potrošači kupuju više premium proizvoda.

“Pad isporuka Chromebooka od 53 posto na godišnjoj razini nastavak je situacije s vrhunaca pandemije, budući da je obrazovna potražnja niža. Iako su isporuke bile 11 posto više tijekom tradicionalnog kvartala za kupnje od strane obrazovnih institucija. To je snažno pogodilo HP čije su isporuke pale za 29 posto, odnosno na 10,5 milijuna jedinica, zbog čega je prvi put od 2016. njegov tržišni udio ispod 20 posto. Ukratko, trenutno je potrošnja na obrazovanje “na čekanju” u odnosu na druge prioritete u mnogim zemljama i uvjereni smo da će tržište Chromebooka rasti čim vlade ponovno počnu trošiti na digitalizaciju.”

Cijeli članak možete pročitati na: ictbusiness.info

Foto: Pixabay