CGI (Computer-generated imagery) influenceri su kompjuterski programirani likovi, aktivni na društvenim mrežama u ulozi stvaratelja sadržaja i održavanja online zajednice, a za njihovo nastajanje zaslužni su timovi developera i dizajnera. Iako su neki stručnjaci skeptični prema CGI influencerima, drugi u njima vide prednosti i mogućnosti.
Najveća prednost ove vrste influencera je to što brendovi imaju potpunu kontrolu nad njima. Ovo se posebno odnosi na činjenicu da su stvarni influenceri sve više vokalni oko svojih političkih i društvenih stavova, što kod brendova stvara strah od prevelike polarizacije. Osim što se ne uključuju u političke rasprave, CGI influenceri neće se pojaviti ni kao glavna lica skandala, već će se ponašati upravo onako kako brend želi.
Glavna lica CGI online zajednice
Lil Miquela: @lilmiquela
Lil Miquela je najpoznatija CGI influencerica, a nosi i titulu jedne od 25 najutjecajnijih osoba na internetu.
Blawko: @blawko22
Blawko je Lil Miquelin brat.
Shudu: @shudu.gram
Shudu je prvi digitalni supermodel, rodom iz Afrike.
Imma: @imma.gram
Imma je model i svjetska putnica iz Japana.
Cijeli članak i više o CGI modelima možete pročitati na: media-marketing.com