Apolitični

Tinejdžeri okreću leđa Facebooku i fokusiraju se na YouTube

Sjedinjene Američke Države postavljaju i usmjeravaju trendove kad se radi o društvenim mrežama, zbog čega su istraživanja kao ono koje je proveo Pew Research u razdbolju od 14. travnja do 4. svibnja ove godine jako bitna.

Naime, u njemu je sudjelovalo 1316 američkih tinejdžera starosti 13 do 17 godina, a morali su odgovoriti koliko često posjećuju neku od platformi i aplikacija koje su trenutno najpopularnije na svijetu. Ili među najpopularnijima.

Među njima su bili YouTube, TikTok, Snapchat, Instagram i Facebook. A upravo je posljednje spomenuti uvjerljivo posljednji na listi po tome koliko ga se posjećuje. Jasan je to pokazatelj da mlađe generacije ne vide interes u Facebooku, no snaga te društvene mreže jest u tome što svejedno iste te mlade pridobije godinama kasnije. Iako, brine što je 2014. i 2015. 71 posto tinejdžera koristilo Facebook u odnosu na aktualnih 32 posto.

Cijeli članak možete pročitati na: ictbusiness.info

Foto: Pixabay