Apolitični

Svjetski uspjeh hrvatskog brenda, Highlander osvaja Ameriku

Hrvati su ovim događajem napravili najveći iskorak do sada i po prvi puta organizirali outdoor event na najvećem svjetskom tržištu long-distance planinarenja

Bijeg od gradske vreve ponekad se čini kao nemoguća misija zbog svakodnevnih obaveza, ali i modernog načina života koji sa sobom donosi stres. Među svim državama svijeta, u SAD-u je najveći dnevni porast broja osoba zahvaćenih ovim najčešćim uzrokom većina bolesti.

Budući da je Amerika najjače tržište u svijetu kojemu je prijeko potrebno fokusiranje na zdrav život, lansiranje na isto predstavlja prekretnicu poslovanja i najveću pobjedu brenda Highlander, ali i iznimno značajnu reklamu Hrvatskoj u cijelom svijetu.

Planinarska avantura koja za cilj ima spojiti čovjeka i netaknutu prirodu, proširila se u 15 zemalja diljem svijeta, a po prvi se puta uspješno održala i na stazama Big Bear Lakea u južnoj Kaliforniji.

Od 27. rujna do 2. listopada netaknuti dijelovi Nacionalne šume San Bernardino postali su središte događanja na kojem je sudjelovalo više od 260 sudionika iz različitih država. Sudionici su uživali u petodnevnoj (Highlander 60 milja), trodnevnoj (Highlander 30 milja) i vikend avanturi (Highlander 15 milja) te pronašli mir i spokoj u bogatom krajoliku obojanom jesenskim bojama.

“Uspješan izlazak na američko tržište kao najveće svjetsko tržište outdoor-a velika je prekretnica brenda i ostvarenje želja omogućeno dugotrajnim i ustrajnim radom našeg tima. Neizmjeran je osjećaj gledati sudionike kako uživaju u predivnoj prirodi Big Bear Lake-a te biti dijelom njihove fizičke promjene uzrokovane željom da prijeđu vlastite granice i postanu prvi Američki Highlanderi”, rekao je Jurica Barać, CEO Highlandera.

Iduća Highlander avantura održat će se 28. listopada na domaćem terenu, točnije na popularnoj zagrebačkoj gori Medvednica.

Cijeli članak možete pročitati na: cromoda.com

Foto: Pixabay