Priču o Zadru u Argentini čitalo 5 milijuna ljudi!
Nakon što je u veljači izabran za najbolju europsku destinaciju, Zadar ne silazi s naslovnica svjetskih medija! Najveći argentinski dnevnik „Diario Clarín” iz Buenos Airesa čije objave samo na Facebook stranici prati nevjerojatnih pet milijuna čitatelja, objavio je tako priču o Zadru popraćenu atraktivnim fotografijama prepoznatljivih zadarskih znamenitosti i atrakcija. „Zadar, najbolja europska destinacija u 2016.” – naslov je teksta kojega je samo u prvom danu objave podijelilo nekoliko stotina Argentinaca. Dnevnik iz Buenos Airesa navodi kako je Zadar smješten na jadranskoj obali u Dalmaciji te ga prikazuje kao povijesni hrvatski grad izvan kruga masovnog turizma. „Stari grad okružen je zidinama, a nudi mogućnost uživanja u najboljem od Hrvatske: u moru, gastronomiji, klimi i stoljećima vidljive povijesti”, piše argentinski „Diario Clarín”. Najboljim iskustvom u Zadru, navode još Argentinci, drže fantastično uživanje u zalasku sunca na rivi.
Nisu o Zadru u Južnoj Americi pisali samo Argentinci: najveća novina u Venezueli „El Nacional” piše u sličnom tonu o ljepotama Zadra i razlozima zbog kojih ga treba vidjeti, a u svega nekoliko sati članak je putem Twittera podijelilo na stotinu korisnika koji su u obje Amerike, kao i u arapskom svijetu, fanatični ljubitelji ove društvene mreže.
O Zadru se nešto ranije raspisala i „La Vanguardia” iz Barcelone, najveće katalonske novine, koje u sličnom tekstu opisuju ljepote Zadra i činjenicu kako ga je utjecajni belgijski portal „European Best Destinations” preporučio i izabrao za najbolju europsku destinaciju u 2016. godini. Kao posebnu atrakciju Katalonci navode Morske orgulje i Pozdrav suncu koji, kako pišu, „stvaraju mozaik spektakularnog svjetla i zvuka”.
Prisutnost Zadra u svjetskim medijima, njegova popularnost na društvenim mrežama te, naročito, kod turističkih agenata, turoperatora i agencija rezultat je kampanje koju već duže vremena uz Grad Zadar provodi Ured Turističke zajednice grada Zadra i sustav Hrvatske turističke zajednice.
Superman na ljetovanju u Zadru!
„Kakvo cool ime za grad, zvuči kao mjesto na kojemu ljetuje Superman!”– piše na portalu međunarodne studentske putničke agencije USIT na stranici posvećenoj Zadru koji je izabran za jedno od pet mjesta koje treba vidjeti.
„Jednostavno, Zadar je naše omiljeno mjesto u Europi. To je tako opuštajući i prijateljski grad plus – hrana je za umrijeti. Ne možete pogriješiti”, hvale na USIT-u atmosferičnost i gastronomsku ponudu Zadra.
O Zadru piše i britanski „The Mirror”
Prošle godine britanski „The Mirror” pisao je o Zadru kao dalmatinskom gradu „koji ima ono nešto” predstavivši turističku ponudu grada i regije, a u novom tekstu ovaj drugi najtiražniji britanski dnevnik Zadar opisuje kao „eklektičan grad na moru”, poznat po spektakularnim umjetničkim instalacijama na otvorenom, kulturnim spomenicima iz doba Rima i kao odličan izbor za mješavinu noćnog života i provoda s opuštenim uživanjem na plažama.
Odabrao hongkoški Cosmopolitan: medeni mjesec u Zadru
Ako pitate uredništvo hongkoškog Cosmopolitana gdje je najbolje provesti medeni mjesec, odgovor je više nego jasan: Zadar! U tekstu o najboljim destinacijama za nezaboravni medeni mjesec „Cosmopolitan” navodi romantičan ugođaj zadarske rive, Morskih orgulja i neponovljivo iskustvo Pozdrava suncu arhitekta Nikole Bašića. Predstavlja ekskluzivnu lokalnu hotelijersku ponudu, muzejske atrakcije te ukratko povijest grada. Idealno za – mladence!
Travel blogeri otkrivaju Zadar
Zadar je sve češće i gost na stranicama popularnih travel blogova koji su prema novim istraživanjima postali najutjecajniji medij za turiste koji na internetu odabiru turističke destinacije. Od Viajerosa, Travela, Volana… i tako redom na više stotina blogova u svijetu te tiskanih izdanja manje i više poznatih časopisa posvećenih kulturi putovanja Zadar je istaknut kao mjesto koje se mora vidjeti.
Svjetske zvijezde vole Morske orgulje
U travnju ove godine Morske orgulje su uvrštene među 50 najvažnijih razloga za putovanje na svijetu, uz bok kineskom Velikom zidu ili Eiffelovom tornju u Parizu! Izbor je napravio recentni nizozemski „KLM InFlight” magazin, a cijela se priča zapravo zakotrljala još prošle godine kada je članak o poznatoj zadarskoj atrakciji istodobno objavljen na portalu američkog Huffington Posta i britanskog „Mail Online”. Oba su prošlogodišnja članka na američkom i britanskom portalu zahvaljujući nebrojenim dijeljenjima i objavama na društvenim mrežama od Morskih orgulja napravile globalni hit, a na svoje profile uvrstile su ga mnoge svjetske sportske i estradne zvijezde.
Izvor o foto. zadar.travel