Apolitični

Što se doista događa u Netflixu? Količina nad kvalitetom?

‘Prošlo je dosta vremena otkako je Netflix predstavljao potpuni paket: dom cijenjenih sitcoma poput ‘U uredu’ (The Office), živahnih drama koje potiču razgovor poput ‘Kuće od karata’ (House of Cards), ekskluzivnog mjesta za kinematografske događaje poput ‘Kućice za ptice’ (Bird Box) i to sve za doista pristupačan mjesečan iznos. Sada, dok vrijednost usluge streaminga pada, postavlja se pitanje koliko se Netflix još zapravo gleda, i u konačnici, koji sadržaji,’ navodi Andrew Lawrence za Guardian. Ističe da cijeli Netflixov pristup daje prednost količini nad kvalitetom.

Otkako je Netflix zauvijek promijenio način kućne zabave, konkurentske medijske tvrtke utrkivale su se u razvoju vlastitih aplikacija za streaming, od kojih su mnoge s vremenom ponudile nesumnjivo bolju vrijednost od Netflixa.

Ali iznenadni problemi Netflixa pokazuju da ta ulaganja dolaze s velikim rizikom. Tržište streaminga može i dalje dugoročno biti divovskih razmjera, ali sljedećih nekoliko godina moglo bi biti teško, istaknuo je Rich Greenfield, analitičar u LightShed Partnersu i stručnjak za streaming. ‘Bez obzira na sve, situacija izgleda znato manje isplativa, a to je problem za sve. Manji broj pretplatnika u kombinaciji s povećanim troškovima zbog žešće konkurencije za stvaranje originalnog sadržaja znači manji profit za sve,’ rekao je Greenfield.

Još jedan element koji zadaje glavobolju streaming tvrtkama je takozvana stopa odljeva, odnosno broj otkazivanja pretplata. ‘Potrošači su sve oprezniji prema rastućim cijenama streaming usluga i sve je veća vjerojatnost da će otkazati uslugu kada omiljenu seriju pogledaju do kraja,’ kaže Kevin Westcott, potpredsjednik konzultantske tvrtke Deloitte. Naime, prema Deloitteu, 25 posto američkih korisnika otkazalo je streaming uslugu samo da bi se ponovno pretplatilo na nju u roku od godinu dana.

Cijeli članak možete pročitati na: tportal.hr

Foto: Pixabay