Osam mjeseci od starta u Kini, podbrend VW-a u obliku jeftinije, samostalne marka Jetta na tom je golemom tržištu pronašao 81.000 kupaca.
Tako je samo u travnju ove godine kupcima isporučeno 13.500 automobila, što predstavlja otprilike 1 posto ukupnog najvećeg svjetskog automobilskog tržišta.
Nakon tog uspjeha, Volkswagen grupa razmatra načine za proširivanje tržišta za svoju jeftiniju marku koja je u početku bila zamišljena samo za kinesko tržište, piše Autonews Europe.
Posebice s obzirom na činjenicu da je nakon godina borbe da ponude snažnog rivala Renaultovoj “budget” marki Dacia, Volkswagen sada na dobrom putu.
Jetta ima nekoliko modela u ponudi : limuzinu VA3 i dva nova SUV modela VS5 i VS7, a svi se proizvode u VW-ovom zajedničkom pogonu s kineskim u FAW-om u Chengduu. Po svemu, najzanimljiviji je manji SUV model VS5 koji pokreće 1,4-litreni turbo benzinac od 150 KS (drži većinu prodaje ili čak 80 posto), a stoji 12.000 dolara (ili preračunato tek 88.800 kuna). Sedanska limuzina VA3 pak stoji tek 8000 dolara ili 60.000 kuna!
Kad bi jeftinija Jetta došla u Hrvatsku biste li joj dali povjerenje kao pravim VW-modelima?
Cijeli članak možete pročitati na: jutarnji.hr
Foto: Pixabay