Splitski turizam bilježi u prvoj polovici lipnja i više nego dobre rezultate. Hoteli su prilično popunjeni, grad vrvi od stranih gostiju iz emitivnih zemalja, ali i iz daleke Kine, Japana i drugih krajeva svijeta.
Ovo nam potvrđuje menadžerica Hotela Park, Duška Žižak, s kojom smo razgovarali na temu ovogodišnje turističke sezone, njenim očekivanjima i o ulaganjima u kongresni turizam, te kako poboljšati splitski turizam.
– Nastojimo gostima biti uslužni na profesionalnoj razini, prilagoditi se njima i njihovim željama te dodatnim programima obogatiti sadržaj boravka u našem gradu. – ističe Žižak te dodaje kako je jako bitno da prvi dojam bude maksimalno pozitivan kada je riječ o gostima koji prvi put dolaze u Split ili u neke od naših hotela.
Splitski turizam kako ga vidi Duška Žižak
Splitski turizam sa svojom povijesnom, gastronomskom, kulturnom i drugom ponudom mora biti na vrhunskoj razini jer smo zemlja koja ima jako velike prirodne turističke resurse i atraktivne ljepote kako malo tko u svijetu.
Video: Teo Peričić