Apolitični

Split je u 2016. bio hit za goste iz UK, Njemačke, SAD-a, Francuske, Australije,…

Split je u 2016. bio hit za goste iz UK, Njemačke, SAD-a, Francuske, Australije,…


Zabilježen je porast dolazaka i noćenja tijekom cijele godine, a u vrijeme Adventa grad je posjetilo 19 posto više ljudi negoli u istom razdoblju 2015. godine


Ipak nije zaludu krilatica “Split je hit, dođi u Split”, jer Split zaista jest hit, i to svake godine sve veći! Broj turista koji se odlučuje za Split raste iz godine u godinu. Naravno, većina ih dolazi tijekom ljetne sezone, no Split je posjećen i u vrijeme Adventa. Dovoljno je pogledati brojke Turističke zajednice Grada Splita.


– Rezultati godine koja je iza nas u skladu su s našim predviđanjima kojima smo najavili najuspješniju turističku sezonu do sada. U prosincu je na području TZG Split ostvareno 11.020 dolazaka i 23.496 noćenja što je 19%više dolazaka u odnosu na prošlu godinu. – pohvalili su nam se iz TZ Splita.
U prosincu su se za Split najviše odlučivali domaći gosti, zatim gosti iz susjedne nam BiH, a slijede ih turisti iz SAD-a, Republike Koreje, Njemačke i Slovenije.
Kada pogledamo cijelu prošlu godinu, vidimo porast broja gostiju za 27 posto te broja noćenja za 31 posto.
– Ukupno smo u 2016.godini ostvarili 574.917 dolazaka i 1.763.080 noćenja, što je povećanje dolazaka od 27%, te povećanje noćenja u odnosu na prethodnu godinu od 31%. Na razini cijele godine najbrojniji u Splitu su bili turisti iz sljedećih tržišta: UK, Njemačka, SAD, Francuska i Australija. Ovi rezultati daju nam motivaciju za daljnju promociju Splita i razvoj turizma u našem gradu, u korist cijele lokalne zajednice. – podaci su to TZG Splita.