Ako vas zanima glazbena analitika, tada biste morali znati za slovenski Viberate. Slovenska je kompanija naime prva na svijetu stvorila cjelovit glazbeni alat za mjerenje aktivnosti na društvenim mrežama i platformama
Platformu koriste i festivali Glastonbury, Exit i Roskilde te timovi najvećih svjetskih zvijezda poput Davida Guette. Alat već koriste tri najveće glazbene kuće – Universal Music, Sony Music i Warner Music Group – čiji katalozi predstavljaju čak 75 posto globalne zarade u glazbenoj industriji.
Epidemija, koja još uvijek pokazuje zube, iz temelja je promijenila sliku glazbene industrije. Aktivnosti su uglavnom ograničene na internet, pri čemu je osjetno ojačana uloga društvenih mreža i online platformi bez kojih bi mnoge glazbene karijere vjerojatno bile ugašene. Čak devet od deset korisnika društvenih mreža koristi ih za otkrivanje i dijeljenje nove glazbe te povezivanje s umjetnicima. Viberate, jedna od vodećih tvrtki za analitiku glazbe, posljednjih mjeseci ubrzano je razvijala alat koji prikazuje ključne informacije s mreža TikTok, Facebook, Instagram i Twitter.
Cijeli članak možete pročitati na: tportal.hr
Foto: Youtube ScreenShot