Sljedeći tjedan stiže nova verzija Appleova operativnog sustava koja korisnicima donosi mogućnost da jednostavno i brzo aplikacijama onemoguće prikupljanje podataka i praćenje njihovih aktivnosti.
Verzija iOS 14.5 dolazi s jednim novitetom koji bi, kako su ranije komentirali iz Facebooka, mogao u potpunosti promijeniti internet – i to na lošije, te zbog kojeg bi se mogao početi plaćati dio sadržaja koji je sada besplatan.
Naravno, nije teško zaključiti da većina korisnika neće dopustiti Facebooku i drugim aplikacijama da ih prate, što znači da im te aplikacije više neće moći prikazivati ciljane oglase temeljene na njihovim interesima.
U Facebooku tvrde da će ta promjena utjecati na brojne manje i srednje kompanije i oglašivače, ali i velike kompanije poput Facebooka. Trenutačno se brojne kompanije financiraju reklamama, a ako takvi oglasi više neće biti ciljani, odnosno neće biti namijenjeni korisnicima koje takav sadržaj zanima, kompanijama, portalima, blogovima, aplikacijama itd., neće preostati ništa drugo, već će početi s naplaćivanjem sadržaja, smatraju u Facebooku.
Cijeli članak možete pročitati na: zimo.dnevnik.hr
Foto: Pixabay