Gitarist Pavle Miljenović pripada mlađoj generaciji domaćih jazzista koja je zadnjih godina ozbiljno pokazala zube i dokazala da s jazzom nećemo imati problema ni u budućnosti. Miljenovića bismo uz Filipa Pavića mogli prozvati vodećim mlađim jazz gitaristom već jasno iskazanog potencijala, koji nakon nešto starijih Nebojše Buhina i Zorana Majstorovića pronosi dalje strast i znanje o tih ključnih šest žica.
Od prvijenca “Begin” iz 2017., preko drugog albuma “Upper Structure”, na najnovijem “Arrival”, Pavle Miljenović Quintet je u ovim vrućim danima kod nas nešto poput albuma filmske glazbe “Siesta” Marcusa Millera i Milesa Davisa, s kojim dijeli sličan ugođaj mirnoće, kontemplacije i gotovo filmske ambijentalnosti.
Ako se mladog Šimuna Matišića proglasilo nasljednikom Boška Petrovića, onda Pavla Miljenovića itekako ima smisla nazvati nastavkom onoga što je desetljećima kod nas značio Boškov suradnik, gitarist Damir Dičić.
Ne samo zbog načina svirke Miljenovića i slične sigurnosti kakve je demonstrirao Dičić nego i zbog pozicije staloženog vođe benda i skladatelja koji uživa u svirci s kolegama i svima daje prostora kao i sebi, a sjajnom Saši Nestoroviću još i više.
Miljenović je autor svih devet skladbi na albumu “Arrival” na kojem znalački sviraju saksofonist Saša Nestorović, klavirist Hrvoje Geller i ritam-sekcija Zvonimir Šestak na kontrabasu i Borko Rupena na bubnjevima.
Cijeli članak možete pročitati na: vecernji.hr
Foto: Croatia Records