Apolitični

Singl MAJA POSAVEC “Dok držiš me za ruku”

Singl MAJA POSAVEC “Dok držiš me za ruku”

ŠTO POVEZUJE MAJU POSAVEC, GORANA BOGDANA I TIHANU LAZOVIĆ?

“Dok držiš me za ruku” novi je autorski biser Maje Posavec, koji stiže nakon zapaženog singla “Budi jak” s kojim se prošle godine debitantski predstavila na kantautorskoj hrvatskoj sceni. Ljubav je neiscrpna tema umjetnika pa i u svojoj novoj pjesmi Maja se pozabavila njom, konkretno osjećajem zaljubljenosti uz dodatno objašnjenje: “Osjećaj zaljubljenosti je prava prirodna droga. Uvijek se bojim onog trenutka kada ta droga prestaje djelovati i počinje trenutak istine, otrežnjenje, a taj trenutak je neminovan. Odnosi su složena stvar i uvijek me fasciniralo kako u jednom trenutku sve može biti savršeno, dok već u drugom i najmanja stvar može poljuljati taj savršeni svemir satkan od iluzija. S druge strane, rasti i sazrijevati u ljubavnom odnosu je jedna od najljepših stvari na svijetu. I oni koji to prođu, to znaju.”.

Na pjesmi u ulozi aranžera i producenta ponovno se pojavljuje Tomislav Franjo Šušak, s kojim je Maja udružila snage i na svom prvijencu ‘Budi jak’. Pjesma nas ozbiljno uvodi u priču njenog nadolazećeg samostalnog albuma prvijenca, koji bi prema planu trebao svoju promociju doživjeti na proljeće.

U realizaciji video broja Maji su se pridružili njezine kolege s Akademije Dramskih umjetnosti Goran Bogdan i Tihana Lazović, koja se već na prvo slušanje oduševila pjesmom dodajući: “Pjevušila sam ju dva dana i nije mi izlazila iz glave. Kad me pozvala da radimo spot, bez razmišljanja sam prihvatila. Pristupili smo spotu kao da radimo mali film, odlično smo se zabavljali i mislim da smo uspjeli prenijeti emociju, šarm i ugođaj pjesme.”.

Režije se prihvatio Filip Mojzeš, a o samom ideji i snimanju spota je rekao: “Inicijalna ideja bila je pretočiti emociju koju pjesma nosi u fizički pokret. Istovremeno, u procesu rada, pokret niti u jednom trenutku nije mišljen kao sredstvo stvaranja dramaturški zatvorene koreografske cjeline, već upravo kao niz repetitivnih, nasumičnih i linearno nepovezanih mikrocjelina. Namjera je bila prikazati nemogućnosti odvajanja – emocionalni košmar dvoje ljudi zatočenih u limbu očekivanja, nadanja i nesigurnosti. Izgubljenih u ljubavnom odnosu koji među njima postoji – ili možda ne postoji.”.

Spot je sniman u interijeru motela Plitvice, prostorom punog retro štiha i zanimljivih dizajnerskih rješenja, prepoznatljivih vizura nekih minulih vremena. Prema riječima Maje možemo zaključiti da je samo snimanje prošlo vrlo neformalno i neopterećujuće: “Bilo je osvježavajuće za svo troje vratiti se na Akademiju i s profesoricom Ksenijom Zec izrađivati male glumačke etide. Pokušali smo se prisjetiti osnovnih stvari koje smo radili na scenskom pokretu, manipulacija tijela, impulsi, podrške. Motel Plitvice bio je prvi izbor prostora za snimanje spota. U današnje vrijeme pomalo zaboravljeno mjesto, koje svojim dizajnom interijera vraća u prošlost, a opet izgleda vrlo suvremeno. Prostor koji nosi pomalo osjećaj zatočenosti, a opet njegova udobnost i prostranost pozivaju na ostanak i opuštanje.”.

Već sa svojim drugim singlom i pratećim filmskim video brojem Maja pokazuje da se na nju itekako treba računati i očekivati ono najbolje što jedan kompletni umjetnik može pružiti.