Apolitični

S povratkom u “novo normalno” pao broj virtualnih posjeta hrvatskim muzejima

Iako se brojčano pokušava izmjeriti interes publike za pojedine muzejske sadržaje, same brojke ne mogu biti jedini pokazatelj uspješnosti ili kvalitete programa, ustvrdila je u svom tekstu o istraživanju Tea Rihtar Jurić.

Nakon što je u odnosu na 2021. u prošloj godini posjećenost hrvatskim muzejima porasla za više od 35 posto, broj aktivnosti korisnika na mrežnim stranicama osjetno je pao – za 45 posto, izvijestio je Muzejski dokumentacijski centar.

Dok je u trećoj godini zaredom otkako MDC prikuplja podatke o online kretanjima ukupni broj aktivnosti korisnika smanjen u usporedbi s 2021., skok su doživjele virtualne ture, koje nudi više muzeja u usporedbi s 2020., kao i newsletteri, za koje je uočljiv manje dramatičan, ali stabilan rast.

Kao i prethodnih godina, Facebook je nezaobilazan – za svih 121 muzeja koji su dostavili podatke za društvene mreže to je prva društvena mreža, a i podaci o pregledima i aktivnostima svjedoče da je najčešće korištena (15.166.344).

Cijeli članak možete pročitati na: zimo.dnevnik.hr

Foto: Pixabay