Najprestižnije i najveće međunarodno priznanje za dizajn – Red Dot Award: Brands & Communication Design – pripao je zagrebačkom studiju Rašić+Vrabec, autorima vizualnog identiteta Pulskoga filmskog festivala. Ove se godine u konkurenciji za ovu cijenjenu nagradu prijavilo više od 8.600 projekata, a međunarodni žiri, sastavljen od 24 renomirana stručnjaka, odabrao je upravo logo 66. Pulskoga filmskog festivala jednim od najboljih u kategoriji Brand Design & Identity za dizajn logotipa.
Korištenjem brojke u logotipu naglašena je tradicija i dugovječnost Festivala. Sama po sebi, brojka je moćna i simbolična i dopušta brojne upotrebe i asocijacije. Gledatelji su na taj način sami interpretirali logo, tumačeći ga na različite načine: od očiju s obrvama, naočala, otvora kroz koje se proviruje, tlocrta Arene, filmske role, pa čak i uskličnika. Od samog početka pokazao se kao inspirativan i primjenjiv, a reakcije publike bile su izvrsne.
Nagrade Red Dot dobitnicima će biti uručene na svečanoj dodjeli 1. listopada u Berlinu, a te noći nagrađeni projekti bit će izloženi u sklopu proslave Designers’ Night u Ewerku. Pobjednički radovi bit će ovjekovječeni i u knjizi International Yearbook Brands & Communication Design 2019./2020., koja izlazi 14. studenoga.
Cijeli članak možete pročitati na: privredni.hr
Foto: Pixabay