Apolitični

Raja Rajamannar (Mastercard): Na pragu smo dosad neviđene transformacije marketinške industrije

Uspješni marketingaši više neće biti uspješni stručnjaci za industriju, nego generalni menadžeri koji izvrsno razumiju marketing. Trebaju biti poput Leonarda da Vincija, pokrenuti desnu i lijevu stranu mozga!

Poznati američki poslovni magazin Forbes prošle je godine glavnog direktora marketinga i komunikacija kompanije Mastercard Raju Rajamannara proglasio jednim od najutjecajnijih marketinških direktora na svijetu stavivši ga na visoko četvrto mjesto. Posljednjih devet godina koliko je na poziciji CMO-a Rajamannar inzistira na uvođenju novih tehnologija koje mu pomažu da jača, kako ga naziva, passion-focused brend, ali i posluje sa svrhom koja nadilazi ostvarivanje dobrih poslovnih rezultata.

Tako, primjerice, razvija projekte i kampanje u kojima je na prvome mjestu ideja inkluzivnosti te je prilično glasan i kad je riječ o borbi protiv govora mržnje i sličnim izazovima digitalnog svijeta.

Osim što je čelni čovjek Mastercardova marketinga, sjedi u Upravi organizacije World Federation of Advertisers and the Association of National Advertisers, a lani je objavio i svoj prvi naslov, ‘Quantum Marketing: Mastering the New Marketing Mindset for Tomorrow‘s Consumers‘, u kojem piše o trenutačnoj drastičnoj transformaciji marketinške industrije i savjetuje čitateljima (poslovnim liderima i marketingašima) kako da se pripreme, prilagode i prihvate pravila igre nove revolucionarne ere – The Fifth Paradigm.

Što je kvantni marketing i koje su ključne poruke vašega posljednjeg bestselera?

– Marketing je na pragu najuzbudljivijeg preokreta u povijesti, ulaska u takozvanu petu marketinšku paradigmu. Nove tehnologije poput umjetne inteligencije, proširene stvarnosti, 5G-a, interneta stvari (internet of things), pametnih zvučnika, nosivih uređaja i lanaca povezanih blokova (blockchain) spremne su transformirati živote potrošača i možda podignuti utjecaj marketinga na potpuno novu razinu. Cijela marketinška znanost, a i njegova funkcija, sada može imati zadivljujuće uvide u svijet potrošača, ostvariti interakcije u stvarnom vremenu i hiperciljan, hiperrelevantan angažman potrošača, a sposobnost postizanja dobrih poslovnih rezultata u uvjetima brutalne konkurencije ne samo da je iznimna već je i ključna za budući opstanak biznisa.

Cijeli članak možete pročitati na: lidermedia.hr

Foto: Pixabay