Apolitični

Publica se predstavlja singlom ”Nestali”

Publica se predstavlja singlom ”Nestali”

Publica: ”Rekli su nam kako je nemoguće probiti se na hrvatsku scenu bez novca, da čak i najveći talenti često ostanu nezamijećeni jer je takva naša glazbena industrija. Rekli su nam da postoji zid nekih ljudi koji se ne može prijeći bez nekih značajnih financijskih sredstava. Mi i dalje vjerujemo da je za put do publike dovoljna glazba!”

Grupa umjetnika pod zajedničkim nazivom Publica, na čelu s glazbenikom Krešimirom Čižmekom, predstavlja svoj prvi službeni singl ”Nestali”. Prvim singlom predstavljaju i sam projekt kojem je cilj iskoristiti kreativni potencijal, znanje i želju glazbenika koji ‘imaju nešto za reći’.

Ovom prigodom Publica poručuje: ”U pjesmi ”Nestali” odmakli smo se od klasičnog rocka nošenog gitarom, no zvuk je opet ostao pamtljiv i ugodan uz jednu dozu mističnosti. Pjesma govori o odustajanju od dobrih stvari čim se ukaže neka prepreka, odnosno odustajanju kada smo nadomak cilja. To je situacija s kojom se mnogi slušatelji mogu poistovjetiti.”

Autor glazbe je Krešimir Čižmek, dok tekst potpisuje s Ivanom Škuncom koji je odgovoran i za produkciju te aranžman pjesme. Novu pjesmu prati i spot koji su režirali Krešimir Čižmek i Marko Šestić – Sheki.

Video spot:

Spot želi prikazati situaciju, odnosno osobu koja u ludilu od boli nalazi društvo i utjehu u lutki. Psihološki rečeno kompenzira nedostatak voljene osobe. Spot je vrlo neobičan te svakako zanimljiv i pamtljiv zahvaljujući dozi humora u pomalo mračnoj priči. I dizajn covera ima svoju priču, a za nju je zaslužan mladi suvremeni umjetnik Mislav Stipić – The Thinker.

Ideju iza projekta Publica objašnjava njen idejni začetnik: ”Naš cilj je potaknuti suradnju talentiranih umjetnika. Postoji mnogo ljudi koji imaju skrivene talente, često posjeduju neku ‘tekicu’ u koju zapisuju svoje tekstove, ideje, crteže. Naš cilj je i omogućiti da te mnogobrojne ideje ne ostanu mrtvo slovo na papiru nego da se zaista i predstave – kroz Publicu publici!” ‘

”Danas su svi više usredotočeni na konkurentnost umjesto na suradnju. Zavidni smo, malodušni, kratkovidni, sebični i prestrašeni. Smatram da to nije način na koji bi trebala funkcionirati glazba ili bilo koja druga grana umjetnosti. Samostalno možemo biti kreativni, ali zajedno možemo biti bolji, jači i otići dalje”, dodaje Čižmek.