Prvi put u zadnjih 30 godina u Sjedinjenim Državama gramofonske ploče prodaju se bolje od kompaktnih diskova, objavila je američka diskografska udruga RIAA.
U prvoj polovini 2020. godine glazbeni fanovi potrošili su 232,1 milijuna dolara na ploče, a na CD-ove 129,9 milijuna.
No ukupna je prodaja fizičkih nosača zvuka pala za 23 posto u odnosu na prošlu godinu što RIAA pripisuje zatvaranju glazbenih prodavaonica u vrijeme pandemije. Ploče su ukupnoj prodaji fizičkih nosača zvuka sudjelovale sa 62 posto, što je odličan podatak za ljubitelje vinila čiji su povratak potaknuli kolekcionari i hipsteri, nostalgični za stranom A i stranom B. Ipak, to je kap u moru zarade koja se ostvaruje ‘streamingom’, koji u ukupnoj prodaji glazbe sudjeluje s čak 85 posto. Prihodi ‘streaming’ platformi, poput Spotifya, Apple Musica i Amazona, iznosili su 4,8 milijardi dolara.
Cijeli članak možete pročitati na: vecernji.hr
Foto: Pixabay