Apolitični

Proširena stvarnost u praksi: Simulacija realnosti ponajviše se traži u edukaciji, poslovanju i turizmu

Tehnologija proširene stvarnosti ili XR (od engl. extended reality) postaje poput osobnog asistenta koji pomaže ljudima u obavljanju svojih zadataka i pruža dodanu vrijednost u mnogim sektorima poslovanja. Naposljetku, XR bi mogao znatno poboljšati efikasnost i produktivnost poslovnih procesa te otvoriti nove poslovne prilike i konkurentske prednosti. Ništa čudno što ga želi iskusiti sve više tvrtki svih veličina

Kao primjere primjene tehnologije proširene stvarnosti navodi treninge vještina i prakse za obrazovni sektor, aplikacije koje simuliraju operativne zahvate za vježbe studenata medicine, vatrogasci imaju simulacije stvarnih opasnih uvjeta, kao i vojska i policija.

– Također, 360° videima mogu se predstaviti i nekretnine, one luksuznije, za kupce koji možda ne mogu doći na lokaciju, ali u dojmu stvarnosti žele je pogledati s neke druge lokacije u svijetu. Na isti način prodaju se i automobili, dizajn prostora i slično. Granice koje su postojale više ne postoje – objašnjava Fumić.

Cijeli članak možete pročitati na: lidermedia.hr

Image by Brian Penny from Pixabay